*LUKKET*

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg

*LUKKET*

Post by pytman »

Nogle der ligger inde med nogle 63x88mm lommer de ikke skal bruge alligevel køber jeg gerne..

Skal bruge dem til android:netrunner så hvis der er nogle der ude der har anbefalinger, til mærke osv., modtages de med kyshånd.

-Jesper
Last edited by pytman on Sun Aug 24, 2014 11:21 am, edited 1 time in total.
Image
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg

Re: K: Standard size Kortlommer

Post by Michael_Olsen »

Personligt bruger jeg for så vidt muligt FFG sleeves, da jeg synes alle andre jeg har prøvet bøjer kortene.
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Jeg bruger også FFG lommer, men mest til FFG spil. For eksempel passer FFG lommer rigtig dårligt til Marvel kortspillene fra Upper Deck. De er simpelthen 4 mm for høje. Her er Ultra-Pro og Mayday Premium lommer bedre.
Image
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by krasch »

Mine foretrukne plastiklommer er KMC, men de er ret så dyre.
FFG lommerne er udemærket.
Image
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.

Post by BlueSwan »

Til Netrunner bruger jeg røde FFG sleeves til runners og blå FFG sleeves til corps. Fungerer fortrinligt! De farvede sleeves glider væsentlig mindre end de gennemsigtige!
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by pytman »

1000 takker for indput :P.. Har ikke selv haft så gode erfaringer med mayday, så ender nok med blå og røde sleeves fra FFG.. og tålmodighed er ik min stærke side så lukker emnet og smider nogle penge efter boardgamer :D
Image
Post Reply