Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by BlueSwan »

Robert wrote:Hentede udvidelsen til Clash of Cultures hos Boardgamer i aften. Og La Isla faldt lige med ned i posen "på vejen".
Er begyndt at tænke alvorligt på om jeg kan få plads til en reol mere.
Helt sikkert. Du har jo masser af plads! :D
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

I dag kom så endnu en pakke med nogle flere spil fra mit aktuelle shopping spree: Hyperborea, som jeg først var sprunget over i Essen, og endnu et Victory Point Games spil; kortspillet I Say, Holmes!, baseret på det gamle Sherlock Holmes: The Card Game.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Stunke »

Urbanization landede efter spilrobotten overordentligt tillokkende tilbud.
Der er godt nok en del salatpoint at holde styr paa i de regler, men det virker som et spil man godt kan blive god til.
It's about playing games, not owning games.
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times

Post by Goblen »

Fået mit Shipwrights of the North Sea i dag. Backede det på kickstarter, og det er en af de sidste spil i et stykke tid. Skal til at spille nogen af dem jeg har før jeg køber mere :-)
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Forlede dag modtog jeg Village Port: Skattekisten, Zooloretto: Tapir, Zooloretto: Langer Ludwig og 7 Wonders: Louis, som jeg havde købt af Technosmølf/Morten.
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Larsine »

I går da jeg kom hjem, lå der er brun papkasse på køkkenbordet, og det var min gave fra min Secret Santa på BGG.

Og når jeg skrevet Secret Santa, så mener jeg det, Ikke et ord, ikke en mail, ikke en noget som helst, hvilket i mine øjne gør det hele lidt tamt. Hvis det bare var for spillene, så kunne jeg lige så godt selv købe dem.

Men jeg åbnede kassen, for man kunne jo aldrig vide om der var en kat i den, og om den var død eller levende. Det var der nu ikke men derimod to uindpakkede spil: Machi Koro og Ghooost! Macho Koro havde jeg prøvet på after Essen, og det var straks kommet på min ønskeliste, og nu slipper jeg for at købe det selv. Ghooost! har været på min ønskeliste siden sidste år, og jeg glæder mig til at spille det.
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Michael_Olsen »

Larsine wrote:Men jeg åbnede kassen, for man kunne jo aldrig vide om der var en kat i den, og om den var død eller levende.
Den ville i så fald være både død og levende indtil du åbnede kassen, så hvorfor ikke vente? ; - )
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Michael_Olsen wrote:
Larsine wrote:Men jeg åbnede kassen, for man kunne jo aldrig vide om der var en kat i den, og om den var død eller levende.
Den ville i så fald være både død og levende indtil du åbnede kassen, så hvorfor ikke vente? ; - )
Endnu værre: den kunne jo indeholde et afhugget hoved fra Syrien - Jeg ville helt sikkert have ventet...!
Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Larsine »

Michael_Olsen wrote:
Fordi i så fald skulle både jeg og katten vente med at finde ud af om den nu var død eller levende, og det kan man da ikke byde en kat (eller mig).
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 547 times
Been thanked: 332 times

Post by Jonezy »

Var forbi min lokale GLS pusher og hente en pakke fra North Star Games.

Den indeholdt Evolution og da jeg kickstartede på et early bird niveau fik jeg også Wits and Wagers: Family Edition med i pakken.

Evolution's fantastiske artwork trak mig ind og gameplayet med at lave dyrearter tiltalte mig selvom det virker meget in your face. Wits and Wagers: Family Edition blev valgt, da det lignede det som havde bedst chance for at tiltale non-gamers og Fauna har vist mig, at jeg godt jeg lide spil hvor man bliver belønnet for kvalificerede gætterier fremfor helt nøjagtig viden.
Image
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Post by digter »

Jeg kan anbefale W&W. Har brugt det til flere fester med mine egne spørgsmål. Stort hit
Image
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times

Post by Goblen »

Larsine wrote:I går da jeg kom hjem, lå der er brun papkasse på køkkenbordet, og det var min gave fra min Secret Santa på BGG.

Og når jeg skrevet Secret Santa, så mener jeg det, Ikke et ord, ikke en mail, ikke en noget som helst, hvilket i mine øjne gør det hele lidt tamt. Hvis det bare var for spillene, så kunne jeg lige så godt selv købe dem.

Men jeg åbnede kassen, for man kunne jo aldrig vide om der var en kat i den, og om den var død eller levende. Det var der nu ikke men derimod to uindpakkede spil: Machi Koro og Ghooost! Macho Koro havde jeg prøvet på after Essen, og det var straks kommet på min ønskeliste, og nu slipper jeg for at købe det selv. Ghooost! har været på min ønskeliste siden sidste år, og jeg glæder mig til at spille det.
Sådan var det sidste år med min Secret Santa fra Finland, og det er faktisk OK synes jeg. Selvfølgelig er det sjovere med en kommunikativ som jeg har fået i år der har stillet spørgsmål osv. Om de taler eller ej så synes jeg det er fantastisk at få en gave. Det kan godt være jeg selv kunne have købt den, men der er bare noget i overraskelsen som er skide fedt.
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Så kom Postmand Per med det der for mit vedkommende nok er det sidste spilkøb for i år.

The Convicted. Et spil jeg overvejede at kickstarte, men valgte at springe over på. Efter at have læst lidt af førstehåndsindtrykkene, valgte jeg på bagkant at opsnuse et eksemplar.

Romolo O Remo. Et spil jeg - siden Essen sidste år - gerne ville prøve, men endnu ikke har haft muligheden for at få spillet. Så nu købte jeg selv et eksemplar.

Chinatown som jeg har danset lidt omkring siden det blev genudgivet. Efter at jeg så Shut Up And Sit Down, besluttede jeg mig for at få det hjem.

Udvidelsen til City of Iron

Udvidelsen til mit (gen-) erhvervede Archipelago
Sidst spillet:
Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Jens_Hoppe »

What are you, like 80?
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Jens_Hoppe »

Jeg modtog et af mine sjældne Kickstarterspil den anden dag: Roll Through the Ages: The Iron Age (Kickstarter edition)

Desuden har jeg anskaffet mig et Takenoko, mest fordi cute-faktoren sikkert kan lokke ungerne til at spille det med mig... :)
What are you, like 80?
Post Reply