Helt sikkert. Du har jo masser af plads!Robert wrote:Hentede udvidelsen til Clash of Cultures hos Boardgamer i aften. Og La Isla faldt lige med ned i posen "på vejen".
Er begyndt at tænke alvorligt på om jeg kan få plads til en reol mere.

Helt sikkert. Du har jo masser af plads!Robert wrote:Hentede udvidelsen til Clash of Cultures hos Boardgamer i aften. Og La Isla faldt lige med ned i posen "på vejen".
Er begyndt at tænke alvorligt på om jeg kan få plads til en reol mere.
Den ville i så fald være både død og levende indtil du åbnede kassen, så hvorfor ikke vente? ; - )Larsine wrote:Men jeg åbnede kassen, for man kunne jo aldrig vide om der var en kat i den, og om den var død eller levende.
Endnu værre: den kunne jo indeholde et afhugget hoved fra Syrien - Jeg ville helt sikkert have ventet...!Michael_Olsen wrote:Den ville i så fald være både død og levende indtil du åbnede kassen, så hvorfor ikke vente? ; - )Larsine wrote:Men jeg åbnede kassen, for man kunne jo aldrig vide om der var en kat i den, og om den var død eller levende.
Fordi i så fald skulle både jeg og katten vente med at finde ud af om den nu var død eller levende, og det kan man da ikke byde en kat (eller mig).Michael_Olsen wrote:Den ville i så fald være både død og levende indtil du åbnede kassen, så hvorfor ikke vente? ; - )Larsine wrote:Men jeg åbnede kassen, for man kunne jo aldrig vide om der var en kat i den, og om den var død eller levende.
Sådan var det sidste år med min Secret Santa fra Finland, og det er faktisk OK synes jeg. Selvfølgelig er det sjovere med en kommunikativ som jeg har fået i år der har stillet spørgsmål osv. Om de taler eller ej så synes jeg det er fantastisk at få en gave. Det kan godt være jeg selv kunne have købt den, men der er bare noget i overraskelsen som er skide fedt.Larsine wrote:I går da jeg kom hjem, lå der er brun papkasse på køkkenbordet, og det var min gave fra min Secret Santa på BGG.
Og når jeg skrevet Secret Santa, så mener jeg det, Ikke et ord, ikke en mail, ikke en noget som helst, hvilket i mine øjne gør det hele lidt tamt. Hvis det bare var for spillene, så kunne jeg lige så godt selv købe dem.
Men jeg åbnede kassen, for man kunne jo aldrig vide om der var en kat i den, og om den var død eller levende. Det var der nu ikke men derimod to uindpakkede spil: Machi Koro og Ghooost! Macho Koro havde jeg prøvet på after Essen, og det var straks kommet på min ønskeliste, og nu slipper jeg for at købe det selv. Ghooost! har været på min ønskeliste siden sidste år, og jeg glæder mig til at spille det.