Farvel!

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Drix »

Andrea,

Er det forresten dig, der har været forbi min computer, mens jeg ikke var hjemme i påsken? :shock:
-- Drix

...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 713 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

Dark Messiah er da for fedt :) Jeg kan dog godt se på min elendige framerate, at jeg vist skal have opgraderet min maskine. F.E.A.R. var jeg ikke så duperet over, på nær den flotte grafik, men det kan være, det vinder ved længere tids spil?
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Gunness wrote:Dark Messiah er da for fedt :) Jeg kan dog godt se på min elendige framerate, at jeg vist skal have opgraderet min maskine. F.E.A.R. var jeg ikke så duperet over, på nær den flotte grafik, men det kan være, det vinder ved længere tids spil?
Jeg skal nok sige til, når jeg har prøvet F.E.A.R., men der går lige noget tid, inden jeg kaster mig over det - skal lige ind i gamingrytmen igen :)

Drix - niks, har kun været på Tranbjerg skole hele påsken - ligesom 500 andre nørder :)
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by netsapiens »

FEAR vinder KLART først når man har spillet en del baner.. i starten får man jo "syner".. som på et tidspunkt måske ikke længere er syner.. eller..... og det er så her paranoiaen satte ind for mig :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Drix »

Andrea wrote:Drix - niks, har kun været på Tranbjerg skole hele påsken - ligesom 500 andre nørder :)
Hmm.....den kunne ihvertfald ikke tåle at holde påskeferie :cry:

Og ja...jeg er nok at finde iblandt dem næste år...og hvis du kommer denne vej igen...så kan det måske friste med en gang Tannhäuser :?
-- Drix

Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

netsapiens wrote:FEAR vinder KLART først når man har spillet en del baner.. i starten får man jo "syner".. som på et tidspunkt måske ikke længere er syner.. eller..... og det er så her paranoiaen satte ind for mig :)
Hæ! Pt. har jeg paranoia nok i Dark Messiah :D

Drix - tjo? Det må vi lige kigge på til den tid.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 925 times

Post by Frouvne »

Noget tyder vist på, at vi kan ånde lettet op og allerede nu kan lave en velkommen tilbage-tråd til dig, Andrea! :D
frouvne, administrator

Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

Frouvne wrote:Noget tyder vist på, at vi kan ånde lettet op og allerede nu kan lave en velkommen tilbage-tråd til dig, Andrea! :D
Nja - ikke helt endnu - men jeg har været 'artig' og har brugt meget af denne weekend på brætspil ;)
De næste dage går dog op i arbejde, træning, koncert samt div. skriftligt arbejde, så jeg får sandsynligvis først tid til at kigge forbi igen på fredag.
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Drix »

Hvilken koncert? :?
-- Drix

Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

Koncert med Within Temptation i København 8)
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Drix »

Andrea wrote:Koncert med Within Temptation i København 8)
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

...resten fortsat i PB
-- Drix

qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by qute »

Andrea wrote:Koncert med Within Temptation i København 8)
Deres musik er alt for fed.
Tak for tippet.
Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

qute wrote: Deres musik er alt for fed.
... og det var koncerten også. Publikum gik helt amok (på den gode måde). Jeg kan også mærke, at de har udgivet en del musik efterhånden - nu når de ikke nødvendigvis at spille alle de numre, jeg gerne vil høre :!:
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by netsapiens »

Jeg hijacker lige tråden lidt...

Der er i mit umusikalske sind ikke noget så lækkert som en gedigen kvindevokal og en god gang rock... hvordan faen kan det så være at jeg synes bands som Silentium, Nightwish og Within Temptation er dødsyge?
Jeg synes at kontrasten bliver for opstillet nogen gange? musikken er jo god nok, og vokalen er typisk drønstærk, men jeg synes ikke det virker som en helhedsoplevelse?

Flyleaf, Evanescence og (selvfølgelig) The Gathering har en langt bedre sound i den stilart synes jeg.
Jeg synes bare det er spøjst for jeg føler at jeg burde kunne lide Within Temptation, men gør det bare ikke?
Hvad er det jeg mangler at "fatte"?
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

netsapiens wrote:Flyleaf, Evanescence og (selvfølgelig) The Gathering har en langt bedre sound i den stilart synes jeg.
Jamen Gathering er da også udmærkede - og det er Evanescence sådan set også (omend lidt poppede og teenage-weltschmertz ;))
Flyleaf kender jeg dog ikke, så dem skal jeg ikke udtale mig om.

WT og Nightwish er mere dramatiske i deres udtryk, hvor Nightwish nok er den, der kan virke mest 'opstillet' (da den tidligere forsangerinde havde opera-sound, og musikken som helhed var tungere). Det kan muligvis godt virke opstillet - men jeg synes, det er fedt :)

Jeg kan godt lide ovennævnte bands af forskellige grunde, men WT er min klare favorit. Jeg synes, de har en bedre balance mellem sang og instrumenter ift. Nightwish, WT's forsangerindes stemme er jeg helt vild med (og hun synger helt fantastisk til koncerterne), og så kan jeg heller ikke stå for, at WT virker så meget nede på jorden, når man ser backstagemateriale med dem.

Men hvis du godt kan li' Evanescence, så er der håb for, at du kan li' den nyeste cd fra WT. Der minder lyden en del om Evanescence. Se første videoudspil her: What have you done now (mener det er den amerikanske version af videoen)
Post Reply