Er det forresten dig, der har været forbi min computer, mens jeg ikke var hjemme i påsken?

Jeg skal nok sige til, når jeg har prøvet F.E.A.R., men der går lige noget tid, inden jeg kaster mig over det - skal lige ind i gamingrytmen igenGunness wrote:Dark Messiah er da for fedtJeg kan dog godt se på min elendige framerate, at jeg vist skal have opgraderet min maskine. F.E.A.R. var jeg ikke så duperet over, på nær den flotte grafik, men det kan være, det vinder ved længere tids spil?
Hmm.....den kunne ihvertfald ikke tåle at holde påskeferieAndrea wrote:Drix - niks, har kun været på Tranbjerg skole hele påsken - ligesom 500 andre nørder
Hæ! Pt. har jeg paranoia nok i Dark Messiahnetsapiens wrote:FEAR vinder KLART først når man har spillet en del baner.. i starten får man jo "syner".. som på et tidspunkt måske ikke længere er syner.. eller..... og det er så her paranoiaen satte ind for mig
Nja - ikke helt endnu - men jeg har været 'artig' og har brugt meget af denne weekend på brætspilFrouvne wrote:Noget tyder vist på, at vi kan ånde lettet op og allerede nu kan lave en velkommen tilbage-tråd til dig, Andrea!
Jamen Gathering er da også udmærkede - og det er Evanescence sådan set også (omend lidt poppede og teenage-weltschmertznetsapiens wrote:Flyleaf, Evanescence og (selvfølgelig) The Gathering har en langt bedre sound i den stilart synes jeg.