Hej alle.
Jeg missede desværre denne kickstarter.
Er der en derude som vil sælge deres, eller det ekstra de måtte have købt?
Mvh
Anders Braun
Ringsted - Sjælland.
kan slettes
Re: K: Massive Darkness - Kickstarter Edition
Jeg har en ks edition med en masse tilkøb. Har givet ca 1900 i alt inkl porto. Har kun taget folien af grundsættet, men det er unpunched og alt andet er i folie. Skriv hvis det lyder interessant
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Ikke interesseret i det, men spørger af nysgerrighed. Hvorfor sælge det?JoelP wrote:Jeg har en ks edition med en masse tilkøb. Har givet ca 1900 i alt inkl porto. Har kun taget folien af grundsættet, men det er unpunched og alt andet er i folie. Skriv hvis det lyder interessant
Jeg har 2 Sword & Sorcery kampagner, 1 7th continent kampagne og mindst 1 Gloomhaven kampagne kørende, så jeg har rigeligt med Dungeon Crawls. Især når jeg kender mininum 2 andre, som også har modtaget MD ks. Jeg har som sagt ikke engang fået kigget mere på Massive Darkness end på regelbogenGoblen wrote:Ikke interesseret i det, men spørger af nysgerrighed. Hvorfor sælge det?JoelP wrote:Jeg har en ks edition med en masse tilkøb. Har givet ca 1900 i alt inkl porto. Har kun taget folien af grundsættet, men det er unpunched og alt andet er i folie. Skriv hvis det lyder interessant
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
OkJoelP wrote:Jeg har 2 Sword & Sorcery kampagner, 1 7th continent kampagne og mindst 1 Gloomhaven kampagne kørende, så jeg har rigeligt med Dungeon Crawls. Især når jeg kender mininum 2 andre, som også har modtaget MD ks. Jeg har som sagt ikke engang fået kigget mere på Massive Darkness end på regelbogenGoblen wrote:Ikke interesseret i det, men spørger af nysgerrighed. Hvorfor sælge det?JoelP wrote:Jeg har en ks edition med en masse tilkøb. Har givet ca 1900 i alt inkl porto. Har kun taget folien af grundsættet, men det er unpunched og alt andet er i folie. Skriv hvis det lyder interessant