Jeg har lige købt en eee (16gb ssd) og den er jeg rigtig glad for. Den kører linux (i en børnehave version), og det fungerer fint.
Jeg har købt til at surfe/læse post og skrive på. Den har en perfekt størrelse til at bare have på sig, den larmer stort set ikke (pga manglende harddisk) og den er hurtig nok. Jeg skal vænne mig til tastaturet, det er noget småt, men jeg har da fået skrevet en del på den efter, og er ret glad for den. Men jeg tror at formålet med den, er altafgørende for om det er en god ide. 8 gb ssd er rigeligt, hvis man skriver og poster fra den. Men skal den bruges til mediestation og spil, så er det nok i underkanten.
Helle wrote:Den blev købt, som havende en harddisk på 120 GB, men det viste sig ved udpakningen, at sælgeren havde givet mig en forkert kasse ... og senere, at han havde taget fejl, så Linux modellen kun fås med 8GB SSD... hvorfor det igen skal overvejes, om dette er en god model.
Jeg vaklede fra begyndelsen mellem en af de nye små og en almindelig bærbar .... og nu kan så min mand vakle lidt frem og tilbage ...