Jens_Hoppe wrote:[...] Der er en lang række af de sædvanlige, "sikre" eurohits man kunne stemme på: Amerigo, Lewis & Clark, Glass Road, Caverna, Coal Baron, Prosperity, osv. [...]
Ja, det er der jo. Jeg har da også kigget nærmere på flere af titlerne, men der er ikke rigtig noget, der virkelig skiller sig ud, så på den front forsøger jeg at holde is i maven og se tiden an.
Caverna skal jo f.eks. nok blive positivt modtaget, når det ligger så tæt op ad Agricola, men har jeg behov for endnu et Agricola. Nok ikke.
JoelP wrote:Russian Railroads. Hvis det når at komme med
Jens_Hoppe wrote:[...] Personligt ser jeg mest frem til spil som Russian Railroads, Concordia, og American Rails, og jeg har et godt øje til l'Aeropostale. [...]
Der er I jo så meget enige og det spil har jeg så hoppet hen over, da der jo stort set ikke er nogle informationer tilgængelige. Men det ser ud som om reglerne har været oppe?! Det ene billede får til gengæld virkelig pirret min nysgerrighed, så her er der da noget at holde øje med i de kommende dage.
American Rails har jeg i den ikke-pimpede udgave. Og det er jo et super-spil. Der er dog ikke meget, der adskiller det fra
Wabash Cannonball /
Chicago Express, så det skulle undre mig meget om det kommer til at tiltrække sig de brede massers interesse.
Jens_Hoppe wrote:[...] Men det næste Terra Mystica? Måske noget der ligesom dette spil er lidt skævt? Spil som Tash-Kalar eller Patchistory, måske.
Patchistory skal nok få sin opmærksomhed, men med kun 50 eksemplarer kommer vi ikke reelt til at kunne vurdere det før det kommer i bredere cirkulation.
Trains blev jo også fantastisk modtaget men er jo ikke noget særligt, når nu vi alle kan spille det. Jeg vil gøre en dyd ad nødvendigheden og lade være med at ærgre mig over, at jeg alligevel ikke kan få fingrene i det.
Tash-Kalar: Arena of Legends ser også interessant ud men dels er jeg ikke særlig vild med Vlaada Chvátil og dels tænker jeg det har hård konkurrence på forhånd fra spil som
Summoner Wars og
Mage Wars.